Iklan

iklan vip iklan vip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 9 Mei 2013

Tip Solekan Yang Perlu Anda Tahu


Confidence is everything but a little make up wont hurt” Kami setuju dengan Bobbi Brown. Sedikit solekan penting untuk memberikan first impression yang impressive kepada anda! Bagi mereka yang baru sahaja mahu mula bersolek, di sini kami ada beberapa tip yang berguna untuk anda.
1. Sekiranya anda menyapu pemerah pipi, pastikan anda melakukannya sebelum anda menyapu bedak pada wajah ini. Ini boleh membuatkan solekan tampak lebih semula jadi.

2. Untuk mendapatkan hasil yang maksimum ketika anda membentuk bulu mata anda, gunakan pengering rambut untuk memanaskan pelentik bulu mata anda. Ia akan membuatkan bulu mata tampak lebih lentik dan tahan lebih lama.

3. Tidak kira bedak asas anda di dalam bentuk cecair atau serbuk, pastikan anda memilih berus dan bukan span. Penggunaan berus akan membuatkan sapuan lebih rata dan tidak bertompok.
makeup madness 0 Tip Solekan yang Perlu Anda Tahu
4. Lembapkan span atau berus anda sebelum mengaplikasikan pembayang mata untuk mendapatkan warna yang lebih menonjol dan solekan yang lebih tahan lama.

5. Untuk memberikan kemasan matte pada wajah, dab deodoran anda di bahagian T wajah dan bawah mata dengan menggunakan jari.

6. Gunakan maskara sebelum anda mandi kerana air tidak dapat mencuci maskara sepenuhnya dan lebihan maskara yang tertinggal itu membuatkan solekan bulu mata tampak lebih semula jadi.

7. Sebelum menyapu bedak asas pada wajah, berdiri lima belas saat di hadapan peti sejuk anda. Ini dapat mengetatkan pori sekali gus mengelakkan bahan yang berbahaya di dalam alat solek terperangkap di dalam pori.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponser

iklan vip iklan vip